Lżejsze pranie
Trwa kampania w mediach pt. Lżejsze pranie” promująca nowe, bardziej ekologiczne proszki do prania. Efektem kampanii będzie redukcja aż o 1/3 ilości proszków do prania wykorzystywanych w polskich domach. Dzięki temu ograniczona zostanie ilość zanieczyszczeń odprowadzanych do kanalizacji, zmniejszona ilość zużytych opakowań, a także ograniczane będą ekologiczne koszty transportu.
Nie bez znaczenia jest również wzrost świadomości ekologicznej konsumentów, którego efekty powinny ujawnić się w innych dziedzinach życia np. w oszczędności wody czy energii. Wszystkie nowe proszki do prania oznaczone są dodatkowym logiem (stosowanym w całej Europie) Eurocompact. Kampania realizowana jest przez Stowarzyszenie A.I.S.E przy współpracy Ministerstwa Środowiska, Federacji Konsumentów oraz Fundacji Nasza Ziemia.
Szczegóły: Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości
Archiwum aktualności
2020 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2019 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2018 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12